Miami
5 viestiä
Huhtikuussa Miamiin 3 viikoksi, lennot varattu. Vinkkejä, mistä auto kannattaa vuokrata? Mitä kannattaa ottaa huomioon vuokrauksessa? Ajateltu käydä Key Westissä, Orlandossa, vinkkejä? Muuten majoitus Boca Ratonissa, suositteletko jotain hotellia?
- Jäsen: 22.09.2008
- Kirjautunut: 12.09.2011
- Matkakuvia: 0
- Matkakertomuksia: 3
- Kommentteja: 1
- Keskustelukirjoituksia: 8
Olen testannut kahta eri vuokraamoa Miamissa eli Avisia ja Alamoa. Kokemuksesta voin sanoa, että älä ota autoa Alamosta. Palvelu oli todella huonoa ja vaikka olin aikatulun mukaisesti hakemassa autoa, niin jouduin odottamaan todella kauan, koska autoja ei ollut. Vuokraa auto ehdottomasti jostain firmasta jolla on edustusto myös Suomessa
- Jäsen: 15.01.2009
- Kirjautunut: 22.07.2011
- Matkakertomuksia: 0
- Kommentteja: 0
- Keskustelukirjoituksia: 9
Kiitos vinkistä!
Ummikkona kun olen katsellut autoja, aika paljon eroja vuokraamoilla mm. hinnoissa ja vakuuksissa.
Ummikkona kun olen katsellut autoja, aika paljon eroja vuokraamoilla mm. hinnoissa ja vakuuksissa.
- Jäsen: 22.09.2008
- Kirjautunut: 12.09.2011
- Matkakertomuksia: 3
- Kommentteja: 1
- Keskustelukirjoituksia: 8
Ole tarkkana, kun vuokraat auton, sillä paikan päällä vuokraamo yrittää myydä vielä lisävakuutuksia.
Itse vuokrasin auton molemmilla kerroilla jo Suomessa matkatoimiston kautta ja siihen sisältyi kaikki tarvittavat vakuutukset ja verot.
Selvitä myös pitääkö auto palauttaa tankki täynnä vai oletko maksanut polttoaineen, silloin voit palauttaa tankin tyhjänä. Etukäteen kannattaa myös ilmoittaa montako kuskia autoon tulee, sillä hinta vuokraamolla on paljon suurempi kuin etukäteen varattuna.
Jos yövyt Key Westissä, niin majoitus kannattaa varata etukäteen sillä paikka on kuitenkin melko pieni ja turisteja on paljon.
Itse vuokrasin auton molemmilla kerroilla jo Suomessa matkatoimiston kautta ja siihen sisältyi kaikki tarvittavat vakuutukset ja verot.
Selvitä myös pitääkö auto palauttaa tankki täynnä vai oletko maksanut polttoaineen, silloin voit palauttaa tankin tyhjänä. Etukäteen kannattaa myös ilmoittaa montako kuskia autoon tulee, sillä hinta vuokraamolla on paljon suurempi kuin etukäteen varattuna.
Jos yövyt Key Westissä, niin majoitus kannattaa varata etukäteen sillä paikka on kuitenkin melko pieni ja turisteja on paljon.
- Jäsen: 15.01.2009
- Kirjautunut: 22.07.2011
- Keskustelukirjoituksia: 9
Vuokrasimme auton Budgetilta Ebookersin kautta heti Miamin kentältä. Terminaalista kuljetus vuokraamoon. Auto varattu kahdella kuljettajalla. Muistaakseni Ebookersin kautta vuokrattaessa oli kaikki (tarvittavat) lisävakuutuksetkin. Mitään muita vakuutuksia ei vuokraamossa yritetty kaupata. Auton vuokrauksessa kaikki ok. Auto palautettiin tankattuna, kentän lähellä oli huoltamoita aamuyöstäkin auki.
Navigaattori kannattaa olla, sen saa lähes samaan hintaan vuokraamosta kolmeksi viikoksi kun ostamalla esim. lähimmästä Wal Martista ( ja voit myydä sen kotona, aina joku on jenkkeihin lähdössä...)
Orlandossa kannattaa viipyä vaan niinkauan, kun aikoo viettää lomaa esim. Disney Worldissa tms. Alueella kyllä paljon erilaisia outletejä, jos ne kiinnostaa. Tosin niitä on jokapuolella Floridaa...
Keys saarilta vuokrasimme talon viikoksi, senkin kanssa kaikki ok. Vuokraus Homeawayn kautta
Navigaattori kannattaa olla, sen saa lähes samaan hintaan vuokraamosta kolmeksi viikoksi kun ostamalla esim. lähimmästä Wal Martista ( ja voit myydä sen kotona, aina joku on jenkkeihin lähdössä...)
Orlandossa kannattaa viipyä vaan niinkauan, kun aikoo viettää lomaa esim. Disney Worldissa tms. Alueella kyllä paljon erilaisia outletejä, jos ne kiinnostaa. Tosin niitä on jokapuolella Floridaa...
Keys saarilta vuokrasimme talon viikoksi, senkin kanssa kaikki ok. Vuokraus Homeawayn kautta
- Jäsen: 24.02.2010
- Kirjautunut: 24.02.2010
- Keskustelukirjoituksia: 1
Forum powered by phpBB