Rokotukset Rodokselle?
4 viestiä
Oletteko ottaneet hepatiitti a/b -rokotukset? Miksi joo/ei?
- Jäsen: 29.07.2010
- Kirjautunut: 29.07.2010
- Matkakuvia: 0
- Matkakertomuksia: 0
- Kommentteja: 0
- Keskustelukirjoituksia: 4
Hei!
Meillä miehellä on voimassa olevat hepatiitti rokotukset (annettu entisen/aikaisemman ammatin takia), mutta minulla ja lapsilla ei vielä ole. Olemme kyllä menossa rokotuksille.
Miksi ottaa rokotukset?
- ihan oman mielenrauhan vuoksi ja jos poika joutuu esim. tiputukseen (diabeetikko), niin rokotukset olisi hyvä olla kunnossa.
Miksi ei sitten olla vielä otettu?
- aika pula ja saamattomuus
.Diabetes lääkäri lohdutteli, että jos matkustamme ns. turistikohteeseen Kreikassa, niin hepatiitin vaaa ei ole niin suuri...
Eli tälläisiä mietteitä meillä...
Meillä miehellä on voimassa olevat hepatiitti rokotukset (annettu entisen/aikaisemman ammatin takia), mutta minulla ja lapsilla ei vielä ole. Olemme kyllä menossa rokotuksille.
Miksi ottaa rokotukset?
- ihan oman mielenrauhan vuoksi ja jos poika joutuu esim. tiputukseen (diabeetikko), niin rokotukset olisi hyvä olla kunnossa.
Miksi ei sitten olla vielä otettu?
- aika pula ja saamattomuus
Eli tälläisiä mietteitä meillä...
- Jäsen: 06.03.2008
- Kirjautunut: 28.01.2012
- Matkakertomuksia: 9
- Kommentteja: 11
- Keskustelukirjoituksia: 38
Lukemattomissa Kreikan kohteissa ollut lännen Pargasta idän Rodokseen, eikä ole tullut otettua eikä ole ollut mitään oireita
- Jäsen: 24.04.2009
- Kirjautunut: 26.08.2011
- Kommentteja: 2
- Keskustelukirjoituksia: 67
Tulimme tulokseen, että rokotteet otetaan. Itse asiassa minulle on jo pistetty, muille vasta tilattu.
Me vanhemmat otamme Havrixin, eli hepatiitti a:ta vastaan ja lapsille laitetaan Twinrix, on sitten a:ta ja b:tä vastaan loppuelämäksi.
Me vanhemmat otamme Havrixin, eli hepatiitti a:ta vastaan ja lapsille laitetaan Twinrix, on sitten a:ta ja b:tä vastaan loppuelämäksi.
- Jäsen: 29.07.2010
- Kirjautunut: 29.07.2010
- Kommentteja: 0
- Keskustelukirjoituksia: 4
Forum powered by phpBB