Lefkas
6 viestiä
Olemme Mummi ja Vaari alle 6-kymppisiä. Varasimme Lefkakselle huoneistohotelli Palmyyraan 2 vkoa elokuulle. Onko kokemuksia kenelläkään tastä lomakohteeesta ja majapaikasta? Olemme aina viihtynyyt Kreikan eri kohteissa, meistä siinä maassa on jotain ihan käsinkosketeltavan mystistä. Luulemme että olemme olleet entisessä elämämässä varmaan ainakin Kreikkalaisia kissoja
Odotamme innolla matkaa
Odotamme innolla matkaa
- Jäsen: 18.05.2008
- Kirjautunut: 15.09.2009
- Matkakuvia: 0
- Matkakertomuksia: 0
- Kommentteja: 0
- Keskustelukirjoituksia: 2
Nidri on aivan ihastuttava, rauhallinen ja idyllinen pieni kylä. Tai oli ainakin silloin, kun me siellä olimme, tosin siitä on vierähtänyt muutama tovi
Lapsetkin ovat tainneet livahtaa aikuisiksi, mutta jokatapauksessa uskon, että viihdytte siellä, 2 viikossa ennättää hyvin tutustua saareen ja aivan lähellähän on myös tämän vähän varakkaamman
Onassiksen saari, Skorpios. Minä muuten olen aina ollut sitämieltä, että olen Dionysoksen jälkeläinen, ellen sitten ollut itse D. Maistuu nimittäin Kreikkalaiset viinit niin hyvin 
- Jäsen: 22.05.2008
- Kirjautunut: 17.11.2011
- Matkakuvia: 33
- Matkakertomuksia: 2
- Kommentteja: 33
- Keskustelukirjoituksia: 78
Heips. Kysyisin vielä, että miksi et suosittele Voulas studioita? Kaverit vaan on miettiny tota vaihtoehtoa, kun se oli edullinen ja on uima-allas silti 
- Jäsen: 15.05.2008
- Kirjautunut: 19.04.2012
- Matkakuvia: 137
- Kommentteja: 1
- Keskustelukirjoituksia: 6
Hei Mummi ja Vaari, täällä on menossa 15.7.2008 Mummi ja Vaari (50 ja 55) Hotelli Palmyraan, laitan teille hotellikuulumisia kun tulemme reissusta 
- Jäsen: 13.06.2008
- Kirjautunut: 23.06.2010
- Keskustelukirjoituksia: 3
Heippa!
Kiitos kaikki aurinkoiset vastauksista
.
Olipa kiva saada positiivista viestiä Lefkaksesta..niin ja vinkkejä matkalle. Aina ei tiedä mihin on menossa ja siinähän se jännitys piileekin. Näin "vanhemmiten" sitä jo haluaakin semmosta rauhallista ja asiallista loman vietto paikkaa.
Kiva MINOS jos muistatte viestitellä lomanne jälkeen hotellista.
Kiitos kaikki aurinkoiset vastauksista
Olipa kiva saada positiivista viestiä Lefkaksesta..niin ja vinkkejä matkalle. Aina ei tiedä mihin on menossa ja siinähän se jännitys piileekin. Näin "vanhemmiten" sitä jo haluaakin semmosta rauhallista ja asiallista loman vietto paikkaa.
Kiva MINOS jos muistatte viestitellä lomanne jälkeen hotellista.
- Jäsen: 18.05.2008
- Kirjautunut: 15.09.2009
- Keskustelukirjoituksia: 2
Hei Vaariseni!
laitoin suoraan nimimerkillesi postia, kun tulimme matkalta
laitoin suoraan nimimerkillesi postia, kun tulimme matkalta
- Jäsen: 13.06.2008
- Kirjautunut: 23.06.2010