Bookmark and Share
Palaa edelliselle alueelle (Kreikka)

Zakinthos – totta vai tarua?

Näytä viestit ajalta:    Järjestä:

Zakinthos – totta vai tarua?
  • Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja Summer päivämäärä 15.04.2008 09:40

Olen lähdössä parin kuukauden päästä Zakinthokselle ja innokkaana olen selannut kaikenlaista opasta ja guidea. Kaikki kuvat näyttää tosi makeelta ja luonnon idylliä tuntuu löytyvän. Onkos joukossamme kävijöitä, jotka kertoisivat kuvien paikkaansa pitävyyden? Onko saarella siis tosiaan rauhallisia rantoja ja tunnelmallisia kyliä?

Ja vielä toinen murheen aihe: Oliskos kellään kokemusta Louros Beach -hotellista? Minkähän tasoinen majoitus on luvassa?

Summer

Käyttäjän avatar

Jäsen: 01.11.2007
Kirjautunut: 04.03.2010
Matkakuvia: 83
Matkakertomuksia: 6
Kommentteja: 3
Keskustelukirjoituksia: 13

Re: Zakinthos – totta vai tarua?
  • Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja piia päivämäärä 12.05.2008 12:41

Ihan uusi paikka minullekin, joten en osaa auttaa. Vaikuttaa kyllä todella hyvälle, joten voisinpa hyvinkin itsekin kuvitella sinne matkustavani. Jään odottelemaan itsekin vastausviestejä edelliseen, niin saan vinkkejä samalla. =)

piia

Jäsen: 12.05.2008
Kirjautunut: 12.05.2008
Matkakuvia: 0
Matkakertomuksia: 0
Kommentteja: 0
Keskustelukirjoituksia: 1

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja Kuutti päivämäärä 12.05.2008 14:50

Itse en ole Zakinthoksella käynyt (vielä), mutta vilkasta keskustelua siitä on käyty mm. kreikka.net -sivuilla. Vannoutuneena Kreikka-fanina suosittelen Mondon matkaopaskirjaa mainioiden matkantajoajien sivustojen ja esitteiden lisäksi http://www.mondo.fi/mondo_matkaopaskirjat.htm. Sen avulla olen suunnistanut jo usealla saarella maailman kauneimmassa (heti Suomen jälkeen) saaristossa ;)
Noin keskimäärin voin kyllä sanoa, että suurimmasta osasta Kreikan saaria löytyy varmasti ihanan rauhallisia rantoja ja poukamia, pittoreskeistä kylistä nyt puhumattakaan. Skootteri tai auto vaan alle ja seikkailemaan!

Kuutti

Käyttäjän avatar

Jäsen: 08.04.2008
Kirjautunut: 10.07.2008
Matkakuvia: 10
Keskustelukirjoituksia: 6

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja GreeceFreak päivämäärä 12.05.2008 14:59

Olen ollut Zakynthoksella vuonna 1998, joten aikaa on kulunut jo 10 vuotta. Kaunista siellä kyllä oli ja kävimme mm. sinisissä luolissa. Upeaa oli! Itse viihdymme enemmän altaalla rantojen sijaan, joten niistä en osaa sen kummemmin sanoa. Asuimme Lagana Beachillä, joka oli aikamoinen brittibilekeskus mutta olimmehan itsekin silloin nuoria ;). Nykyään etsimme hiukan erityylistä kylää, pientä ja idyllistä.

GreeceFreak

Käyttäjän avatar

Jäsen: 05.12.2007
Kirjautunut: 06.11.2009
Keskustelukirjoituksia: 33

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja Summer päivämäärä 13.05.2008 16:12

piia kirjoitti:Ihan uusi paikka minullekin, joten en osaa auttaa. Vaikuttaa kyllä todella hyvälle, joten voisinpa hyvinkin itsekin kuvitella sinne matkustavani. Jään odottelemaan itsekin vastausviestejä edelliseen, niin saan vinkkejä samalla. =)

Mä lupaan laittaa het kuvia ja juttuja kun tuun reissulta takaisin! Eiköhän se totuus selviä parhaiten oman kokemuksen kautta ;)

Summer

Käyttäjän avatar

Jäsen: 01.11.2007
Kirjautunut: 04.03.2010
Matkakuvia: 83
Matkakertomuksia: 6
Kommentteja: 3
Keskustelukirjoituksia: 13

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja riitko päivämäärä 13.05.2008 20:31

Hei,

Olen niin ikään parin kuukauden kuluttua menossa Zakintokselle ja odotan matkaa jo kovasti.. ehkä senkin vuoksi että kesälomani alkaa tuolloin. Olen "kuullut", että paikka on kaunis ja voin sen hyvin kuvitellakin.

Lämmintä siellä taitaa ainakin riittää heinäkuussa.

riitko

Jäsen: 27.12.2007
Kirjautunut: 15.06.2008
Matkakuvia: 8
Keskustelukirjoituksia: 4

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja Solbad päivämäärä 18.05.2008 17:37

Heips! Täällä myös yksi kohteesta kiinnostunut, tällä hetkellä Tsilivin kannalla. Onko kokemuksia Park-hotellista? Lähdössä jo vähän rauhallisemmasta menosta ja hyvistä rannoista pitävä nelikymppinen pariskunta.

Solbad

Jäsen: 12.05.2008
Kirjautunut: 21.11.2010
Keskustelukirjoituksia: 3

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja Daria päivämäärä 19.05.2008 14:25

Hei
Täältä löytyy muutama sana omalta reissultamme vuodelta 2002
http://www.paikkaauringossa.fi/kertomukset/331

Emme tällä reissulla vuokranneet autoa, joten olimme lähinnä Kalamakin (hotelli Sofias) kylässä. Ranta oli hieno, mutta kuuluisia kilpikonnia emme päässeet näkemään.
terv. Daria

Daria

Käyttäjän avatar

Jäsen: 04.12.2007
Kirjautunut: 18.11.2011
Matkakuvia: 305
Matkakertomuksia: 11
Kommentteja: 21
Keskustelukirjoituksia: 43

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja Katica päivämäärä 09.06.2008 16:02

Olin viime kesänä Zakinthoksella. Saaren lomakylistä kyllä kivoimmalta vaikutti juuri Kalamaki, joka on ihanan rauhallinen. Laganas oli täynnä brittinuoria. Kalamakissa on pitkä, hyvä ranta. Kannattaa vuokrata auto tai skootteri. Ja sitten suunnata pieniin rantapoukamiin ja pikkukyliin. Myös saaren pääkaupunki Zante on tutustumisen arvoinen.

Katica

Jäsen: 09.06.2008
Kirjautunut: 10.06.2009
Keskustelukirjoituksia: 2

• Vastaa lainaamalla
  • Ilmoita tämä viesti

ViestiKirjoittaja ouzopouzo päivämäärä 09.06.2008 18:50

Juu, kiva olisi tietää, onko paikka paratiisi vai paratiisin eteinen ;) Olemme mieheni kanssa menossa elokuussa Tsilivikseen, huoneistohotelli Oniroon. Kuka kertoo millainen paikka on livenä, kuvissa ihan jees. Kävin Oniron omilla sivuilla ja myäs Aurinkomatkojen kautta. Paljon kerrotaan, että Zakynthos on brittien vallassa, mutta eiköhän sinne muutama suomalainenkin sovi :D Tämä on eka kerta Zakynthoksella, Kreikassa olemme käyneet yli 20 vuotta, enimmäkseen Kreetalla, mutta sama aurinko se taitaa tällä kyseiselläkin saarella paistaa :roll:

ouzopouzo

Käyttäjän avatar

Jäsen: 22.05.2008
Kirjautunut: 17.11.2011
Matkakuvia: 33
Matkakertomuksia: 2
Kommentteja: 33
Keskustelukirjoituksia: 78

Forum powered by phpBB